Lediga jobb Ogunsen AB (publ) i Sundbyberg

Se alla lediga jobb från Ogunsen AB (publ) i Sundbyberg. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Sundbyberg som finns inom det yrket.

Collection Specialist B2B till Ikano Bank

Ansök    Jul 26    Ogunsen AB (publ)    Backofficepersonal
Är du redo och ta nästa steg och vill vara med på en utvecklings- och digitaliseringsresa på ett företag som växer? Är du nyfiken, tycker om att lära dig nya saker, och vill vara med och påverka vårt framtida arbetssätt? Kom och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker en driven och målmedveten medarbetare till vårt Collection & Asset Sales team för B2B. Det närmsta teamet består i dagsläget av 7 engagerade och kompetenta medarbetare. Teamet är en viktig d... Visa mer
Är du redo och ta nästa steg och vill vara med på en utvecklings- och digitaliseringsresa på ett företag som växer? Är du nyfiken, tycker om att lära dig nya saker, och vill vara med och påverka vårt framtida arbetssätt? Kom och utvecklas tillsammans med oss!

Vi söker en driven och målmedveten medarbetare till vårt Collection & Asset Sales team för B2B. Det närmsta teamet består i dagsläget av 7 engagerade och kompetenta medarbetare. Teamet är en viktig del av Ikano Bank där vi driver inkassoärenden och säljer säkerheter, olika objekt, med målsättningen att minimera kreditförluster för banken. Varje uppdrag är unikt och där du kommer att förhandla och besluta om bästa skräddarsydda lösningen.

Om rollen
Collection och Asset Sales teamet, som du kommer att bli en del av, har till ansvar att hantera både factoring och leasingfordringar och är Ikano Banks kompetenscenter för kravhantering av B2B. Du kommer att vara specialiserad och fokusera främst på factoringfordringar. Din roll innebär att proaktivt kontakta våra kunder för att få i gång betalningslösningar. I det fall vi konstaterar att vi behöver ta vid inkassoåtgärder så har du ett nära samarbete med vår inkassoleverantör. Du kommer att hantera fordringar både i Sverige, Norge och Finland.

Obeståndshantering är en del av vårt dagliga arbete och där du kommer att vara i kontakt med våra klienter. I ditt ansvarsområde ingår handläggning och uppföljning av ärenden, säkerställa regelefterlevnad, kontakt med olika intressenter och att förhandla fram den bästa lösningen för samtliga parter. Du arbetar med ett brett kontaktnät både internt och externt i form av kollegor, kunder, klienter, partners, leverantörer och juridiska rådgivare.

Din bakgrund
Vi ser gärna att du har erfarenhet av tidigare arbete med factoring och B2B. Om du har erfarenhet av reskontra- eller inkassohantering så är det meriterande. Det är ett krav att du har utmärkta kunskaper i svenska och engelska, både i tal & skrift.

Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper i den här rollen och söker dig som är driven och har en stor vilja att lära dig nya saker och vill utvecklas. Vidare så trivs du i en roll där du kommer att få ta initiativ till att utveckla nya metoder och arbetssätt. För att lyckas i rollen behöver du trivas med att ha många kontaktytor samt träffa uppgörelser. Andra viktiga egenskaper är att du är prestigelös, kommunikativ och en god relationsbyggare. Du har förmågan att självständigt driva och slutföra dina uppdrag med god struktur och uthållighet. Du tycker om att arbeta i ett team och bidrar med god laganda samt att samarbeta med olika enheter inom Ikano Bank och ge hög service.

Om företaget
Ikano Bank startades i Sverige precis som IKEA för att ge de "många människorna" ett bra alternativ i vardagen. Vi slog upp dörrarna 1995 och finns idag i åtta länder, bl.a Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Polen, UK och Österrike. Ikano Bank är en del av Ikanogruppen, en internationell företagsgrupp med verksamheter inom bank, bostad, produktion, försäkring, data-analys och detaljhandel, som äger 51 procent av banken. Ingka-koncernen, en strategisk partner i IKEAs franchisesystem som driver över 378 IKEA-varuhus i 31 länder, äger resterande 49 procent av banken. Ikano Banks huvudkontor ligger i Malmö och företaget är registrerat i Älmhult där verksamheten en gång grundades. Vi erbjuder säljstödjande finansiering till företag, samt enklare bankprodukter till privatpersoner. Vill du veta mer om vår styrelse, vår ledning och ersättningar kan du göra det på sidan för bolagsinformation.

Ansökan
I denna rekrytering har Ikano Bank valt att samarbeta med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Sebastian Ragnarsson på [email protected]. Vi gör urval och intervjuar löpande. Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningshandlingar via e-post.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

Om tjänsten, utifrån behörighet, mandat och påverkanskraft, motiverar en bakgrundskontroll eller kreditupplysning kan sådan komma att genomföras under rekryteringsprocessen avseende slutkandidat.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar dina personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=https://sjr.se/integritetspolicy/&data=05|01|[email protected]|dd096db9fb7f470dd65108db3b6bec6b|2a7e0e3b88c5479383c46bf687f06659|0|0|638169106961608638|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0=|3000|||&sdata=3PIdd5GWQPdv3zJW92E0/OxyZSH1sgP87MjFzGt6GNw=&reserved=0) Visa mindre

HR-konsult inom People & Culture till Toyota Financial Services

Ser du utveckling och ständiga förbättringar som en möjlighet? Nu finns en utmärkt möjlighet för dig som har några års erfarenhet inom HR att komma till ett stort internationellt bolag där du får vara med och utveckla den interna kulturen! SJR hjälper nu Toyota Financial Services (TFS) att hitta en HR-konsult, som kommer att ha en bred och utvecklande roll där både högt och lågt ingår. Du kommer att arbeta med diverse HR-administrativa frågor samt stötta... Visa mer
Ser du utveckling och ständiga förbättringar som en möjlighet?

Nu finns en utmärkt möjlighet för dig som har några års erfarenhet inom HR att komma till ett stort internationellt bolag där du får vara med och utveckla den interna kulturen!

SJR hjälper nu Toyota Financial Services (TFS) att hitta en HR-konsult, som kommer att ha en bred och utvecklande roll där både högt och lågt ingår. Du kommer att arbeta med diverse HR-administrativa frågor samt stötta bolagets HR-chef i det dagliga operativa HR-arbetet. Men du kommer även ha en roll där du är ansvarig för att driva och utveckla arbetet med företagets kultur, ”Toyota Way of Working”.

Dina uppgifter kommer bland annat att innefatta:

- Arbete i utvecklingsprojekt kring den interna kulturen

- Vara expert och guida medarbetare i grundpelarna för hur man skall arbeta på Toyota.

- Utifrån Toyota Way vägleda i arbetet med bolagets processförbättringar

- Utveckla medarbetares förmågor i Toyota Way

- Identifiera förbättringsområden inom HR och People & Culture

- Upprättande av interna rekryteringsannonser

- Preboarding & Onboarding av nya medarbetare

- Att utveckla personalhandbok och intranät

- Rapportering av KPI’er

- Vissa löneadministrativa uppgifter

- Samt delaktighet i alla förekommande HR-processer och andra administrativa uppgifter som kan förekomma på en HR-avdelning

Du kommer att rapportera till HR-chefen, och tillsammans ansvarar ni för att driva och utveckla HR-funktionen. Toyota Financial Services sitter i trivsamma och nyrenoverade lokaler i Sundbyberg. I rollen finns möjlighet till distansarbete del av veckan.

Toyota-koncernen präglas av sina värderingar där ”Respect for people” och ”Continuous Improvment” är grundpelare. Vi brukar säga att ”innan vi bygger bilar bygger vi människor”.

Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR, med start omgående och som pågår i 12 månader. Därefter finns för rätt person stor chans till överrekrytering till Toyota Financial Services.

Vem söker vi?
Vi tror att du som söker har en examen inom HR, personalvetenskap, beteendevetenskap eller liknande, samt har några års erfarenhet av HR- orienterade uppgifter, inom People & Culture och/eller HR-administration. Det är meriterande om du även har erfarenhet av att arbeta med löneadministration, men detta är inget krav.

Som person ser vi att du är nyfiken, utåtriktad och kommunikativ. Det är viktigt att du ser vad som behöver göras och är van att ta egna initiativ. Du har inga problem med att kommunicera med eller att tala inför människor.

Du har en god systemvana, och kommunicerar utan problem på svenska och engelska.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om bolaget

Toyota Financial Services (Toyota Kreditbank GmbH, Sverige filial), är ett finansbolag som ingår i den världsomspännande koncernen Toyota Financial Services Corporation, ett helägt dotterbolag till Toyota Motor Corporation (TMC) i Japan. Vår verksamhet består av att finansiera nya och begagnade bilar, via avbetalning och leasing, sålda av Toyotas återförsäljare. TFS har systerföretag i 18 europeiska länder och 40-tal länder världen över.





Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Gustav Kendel på 076-647 16 45. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-02-24.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/) Visa mindre

Collection Officer till finansbolag

Ansök    Jan 8    Ogunsen AB (publ)    Backofficepersonal
SJR söker nu dig som är i början av din karriär och som vill komma in i en roll som Collection Officer. Vår kund är ett finansbolag med kontor i Sundbyberg och du välkomnas in i ett mindre team. Avdelningen och teamet är nytt och tillsammans med en kollega och Collection Manager ansvarar ni för krav- och inkasso på bolaget. Rollen som Collection Officer I rollen som Collection Officer arbetar du med administration av kundavtal där kunden i fråga av olika ... Visa mer
SJR söker nu dig som är i början av din karriär och som vill komma in i en roll som Collection Officer. Vår kund är ett finansbolag med kontor i Sundbyberg och du välkomnas in i ett mindre team. Avdelningen och teamet är nytt och tillsammans med en kollega och Collection Manager ansvarar ni för krav- och inkasso på bolaget.

Rollen som Collection Officer
I rollen som Collection Officer arbetar du med administration av kundavtal där kunden i fråga av olika skäl inte har haft möjlighet att uppfylla sina åtaganden. Du ansvarar för att ta beslut och lägga en plan för det specifika ärendet och för dialog med kunden via telefon och mail. I rollen samarbetar du nära med inkassobolag och återtagsombud samt konkursbon för att minimera skadan vid eventuella förluster. Vid behov är du också back-up på Kundservice.

Din bakgrund
Vi ser gärna att du har erfarenhet av en kundnära roll och har administrativ erfarenhet. Kanske har du tidigare arbetat inom Kundservice eller har erfarenhet inom Bank och Finans.

För att trivas I rollen som Collection Officer ser vi att du uppskattar att arbeta i ett mindre team, samtidigt som du presterar väl i det självständiga arbetet. Vi tror att du har en förmåga att anpassa dig i en föränderlig miljö och du är gärna delaktig i förbättrings- och utvecklingsprojekt och trivs som bäst när du får ge service.

Tjänsten är ett längre konsultuppdrag på 12 mån med anställning hos SJR. Och för rätt person finns chans till förlängning.

Ansökan
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-02-05.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.


För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/) Visa mindre

Erfaren ekonomiassistent inom kundreskontra sökes till gymkedja!

Ansök    Okt 12    Ogunsen AB (publ)    Ekonomiassistent
Är du en person med gott om driv och initiativförmåga, som därtill har några års erfarenhet av arbete inom kundreskontra? Då tycker vi att du ska läsa vidare! SJR söker nu för kunds räkning en erfaren ekonomiassistent, som kommer att arbeta inom hela flödet med kundreskontra. Du kommer att arbeta med den dagliga och löpande faktureringen, och dina uppgifter kommer bland annat att bestå av - Löpande bokföring av kort-, kontakt- och friskvårdsutbetalningar... Visa mer
Är du en person med gott om driv och initiativförmåga, som därtill har några års erfarenhet av arbete inom kundreskontra? Då tycker vi att du ska läsa vidare!

SJR söker nu för kunds räkning en erfaren ekonomiassistent, som kommer att arbeta inom hela flödet med kundreskontra. Du kommer att arbeta med den dagliga och löpande faktureringen, och dina uppgifter kommer bland annat att bestå av

- Löpande bokföring av kort-, kontakt- och friskvårdsutbetalningar
- Fakturahantering
- Betalningar
- Inkassoärenden
- Kostnadskontroller
- Avstämningar inom kundreskontran
- Daglig dialog med interna och externa aktörer


Detta är en roll med högt tempo som kräver att du har ett eget driv och en hög ansvarskänsla, och du arbetar i team tillsammans med 7 härliga kollegor. Du rapporterar närmast till Nordic Teamleader Accounting.

Vår kund är en stor och välkänd aktör inom träning och friskvård, och sitter i centrala Sundbyberg med närhet till goda kommunikationer. Det finns möjlighet att arbeta på distans del av arbetsveckan.

Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR, med start omgående och som pågår i 6 månader. Därefter finns det för rätt person stor chans till överrekrytering till kunden.

Vem söker vi?
Vi ser att du som söker har några års erfarenhet av arbete med kundreskontraflödet i sin helhet, och känner dig trygg i detta. Du hanterar bokslutsarbete självständigt utifrån kundreskontran.

Vidare har du en god systemvana, och det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Agresso. Du har även god kunskap om att arbeta i Excel.

Då många kontaktytor förekommer, såväl nationellt som internationellt, är det viktigt at du känner dig trygg i att kommunicera på såväl svenska som engelska.

Som person ser vi att du har en hög nivå av ansvarskänsla och självständighet i ditt arbete, och du är en prestigelös och positiv teamspelare som gärna hjälper kollegor vid behov.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-XX-XX.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/) Visa mindre

Junior Collection Officer till finansbolag

Ansök    Jan 10    Ogunsen AB (publ)    Backofficepersonal
SJR söker nu dig som är i början av din karriär och som vill komma in i en roll som Collection Officer. Vår kund är ett finansbolag med kontor i Sundbyberg och du välkomnas in i ett mindre team. Avdelningen och teamet är nytt och tillsammans med en kollega och Collection Manager ansvarar ni för krav- och inkasso på bolaget. Rollen som Collection Officer I rollen som Collection Officer arbetar du med administration av kundavtal där kunden i fråga av olika ... Visa mer
SJR söker nu dig som är i början av din karriär och som vill komma in i en roll som Collection Officer. Vår kund är ett finansbolag med kontor i Sundbyberg och du välkomnas in i ett mindre team. Avdelningen och teamet är nytt och tillsammans med en kollega och Collection Manager ansvarar ni för krav- och inkasso på bolaget.

Rollen som Collection Officer
I rollen som Collection Officer arbetar du med administration av kundavtal där kunden i fråga av olika skäl inte har haft möjlighet att uppfylla sina åtaganden. Du ansvarar för att ta beslut och lägga en plan för det specifika ärendet och för dialog med kunden via telefon och mail. I rollen samarbetar du nära med inkassobolag och återtagsombud samt konkursbon för att minimera skadan vid eventuella förluster. Vid behov är du också back-up på Kundservice.

Din bakgrund
Vi ser gärna att du har erfarenhet av en kundnära roll och har administrativ erfarenhet. Kanske har du tidigare arbetat inom Kundservice eller har erfarenhet inom Bank och Finans.

För att trivas I rollen som Collection Officer ser vi att du uppskattar att arbeta i ett mindre team, samtidigt som du presterar väl i det självständiga arbetet. Vi tror att du har en förmåga att anpassa dig i en föränderlig miljö och du är gärna delaktig i förbättrings- och utvecklingsprojekt och trivs som bäst när du får ge service.

Tjänsten är ett längre konsultuppdrag på 12 mån med anställning hos SJR. Och för rätt person finns chans till förlängning.

Ansökan
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-02-05.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/) Visa mindre

Junior ekonomiassistent till gymkedja

Ansök    Jan 25    Ogunsen AB (publ)    Ekonomiassistent
Detta är uppdraget för dig som brinner för ekonomi och service, och som vill utveckla dina kompetenser inom ett välkänt bolag inom träning och fitness! SJR söker nu för kunds räkning en junior ekonomiassistent, som kommer att vara behjälplig i det dagliga redovisningsarbetet. Detta innefattar bl a - Ansvar för löpande bokföring av kort- och kontantbetalningar - Att vara kontaktperson för nordisk centerpersonal och kundservice - Avstämningar - Att vara de... Visa mer
Detta är uppdraget för dig som brinner för ekonomi och service, och som vill utveckla dina kompetenser inom ett välkänt bolag inom träning och fitness!

SJR söker nu för kunds räkning en junior ekonomiassistent, som kommer att vara behjälplig i det dagliga redovisningsarbetet. Detta innefattar bl a

- Ansvar för löpande bokföring av kort- och kontantbetalningar
- Att vara kontaktperson för nordisk centerpersonal och kundservice
- Avstämningar
- Att vara delaktig i månads- och årsbokslut
- Omsättningsrapportering
- Att vara delaktig i det löpande förbättringsarbetet vad gäller kontakt med centerpersonal och servicekontor


I rollen kommer du att rapportera till teamleader för redovisning. Vår kund är en välkänd gym- och träningskedja, och sitter i centrala Sundbyberg med närhet till goda kommunikationer. Du kommer även att ha möjlighet att arbeta på distans viss del av arbetsveckan.

Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR, med start omgående och som pågår till 30 november 2022. För rätt person finns dock goda förutsättningar för omfattande förlängning.

Vem söker vi?

För detta uppdrag söker vi dig som har erfarenhet av att arbeta i service, exempelvis i butik eller kundservice, samt har viss erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent. Det är mycket meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomiområdet.

Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, och är inte främmande för att arbeta i ekonomisystem.

Som person är du positiv, serviceorienterad, noggrann och strukturerad, och du arbetar gärna i team.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansökan

Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-02-28.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB. Visa mindre