Lediga jobb Avanzera AB i Sundbyberg

Se alla lediga jobb från Avanzera AB i Sundbyberg. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Sundbyberg som finns inom det yrket.

Ekonomiassistent - Sundbyberg

Ansök    Jan 23    Avanzera AB    Ekonomiassistent
Vårt uppdrag: Vi söker en trygg och stabil ekonomiassistent som vill komma in och hjälpa till på vår kunds ekonomiavdelning med start så snart som möjligt. I denna tjänst kommer du att arbeta brett med kund och leverantörsreskontra samt vanligt förekommande arbetsuppgifter som finns på en ekonomifunktion. Ekonomifunktionen består av dig och en ekonomiansvarig. Uppdraget löper i 2 månader och är tänkt att täcka en sjukskrivning där en kollega har en in... Visa mer
Vårt uppdrag:
Vi söker en trygg och stabil ekonomiassistent som vill komma in och hjälpa till på vår kunds ekonomiavdelning med start så snart som möjligt.

I denna tjänst kommer du att arbeta brett med kund och leverantörsreskontra samt vanligt förekommande arbetsuppgifter som finns på en ekonomifunktion. Ekonomifunktionen består av dig och en ekonomiansvarig.

Uppdraget löper i 2 månader och är tänkt att täcka en sjukskrivning där en kollega har en inplanerad operation. Viss möjlighet finns till eventuell förlängning.

Kontoret är placerat i Sundbyberg med mycket goda förbindelser. Tjänsten är på heltid och ger möjlighet till hybridarbete.

Då detta är ett konsultuppdrag innebär det att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera kan du känna dig trygg, du har fast månadslön, betald semester och en dedikerad konsultchef som finns som bollplank under hela vår gemensamma resa.

Är du nyfiken på vad våra konsulter säger om hur det är att arbeta hos oss? Gå gärna in och läs vad våra medarbetare har givit oss för omdöme på:
https://www.reco.se/avanzera-ab



Arbetsuppgifter:
• Hantera kundreskontra och leverantörsreskontra.
• Genomföra avstämningar
• Ansvara för in- och utbetalningar
• Avstämningar
• Fakturering
• Ad-Hoc uppgifter


Din bakgrund:
För denna roll söker vi dig med erfarenhet från en liknande tjänst. Du har intresse och förmåga av att se helheten i arbetsuppgifterna samtidigt som du trivs i en lite mindre organisation.

Vår kund har en väldigt trevlig och varm arbetsplats där man trivs och hjälps åt.

Låter det som något som kan passa dig? Sök gärna tjänsten idag!


Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme. Visa mindre

Redovisningsassistent sökes för omgående start på heltid!

Ansök    Aug 25    Avanzera AB    Redovisningsassistent
Vårt uppdrag: Vi söker nu en redovisningsassistent till en av våra kunder i Sundbyberg. Uppdraget är initialt ca 4 månader med stora chanser till anställning hos vår kund efter de fyra månaderna. Då detta är ett konsultuppdrag innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats, en mycket trivsam sådan, är ute hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, betald semester, friskvård m.m. Avanzera samt vår kund är anslutna till k... Visa mer
Vårt uppdrag:
Vi söker nu en redovisningsassistent till en av våra kunder i Sundbyberg. Uppdraget är initialt ca 4 månader med stora chanser till anställning hos vår kund efter de fyra månaderna.

Då detta är ett konsultuppdrag innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats, en mycket trivsam sådan, är ute hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, betald semester, friskvård m.m. Avanzera samt vår kund är anslutna till kollektivavtal.

Arbetsuppgifter:
I rollen som redovisningsassistent kommer du att tillsammans med övriga kollegor på bokföringsavdelningen ta hand om företagets bokföringskunder. Arbetsuppgifterna består av sortering, kontering, avstämningar och därtill hörande uppgifter, både internt och för klients räkning. Du kommer ha kundansvar och svara på frågor i telefon och via mail. Klienternas löner sköts dock av ytterligare en kollega. Företagets kunder består av både enskilda firmor, handelsbolag och aktiebolag

Din bakgrund:
För att trivas i rollen bör du ha minst 2-3 år i rollen som ekonomiassistent/ redovisningsassistent eller liknande roll på en ekonomiavdelning. Som person är du flexibel och har god samarbetsförmåga samt nyfiken på att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du har goda Excelkunskaper och har du erfarenhet av ekonomiprogrammet Björn Lundén är detta meriterande.

Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme. Visa mindre

Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Ansök    Aug 4    Avanzera AB    Ekonomiassistent
Vårt uppdrag: Till vår kund i Sundbyberg söker vi en nyfiken och driven ekonomiassistent. Du kommer att arbeta tillsammans med härliga och hjälpsamma kollegor där ni tillsammans sköter företagets leverantörsreskontra, kassaredovisning och avstämningar. Detta är ett konsultuppdrag som är tänkt att starta under augusti månad och pågå under sex månader och möjlighet till förlängning. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Dä... Visa mer
Vårt uppdrag:
Till vår kund i Sundbyberg söker vi en nyfiken och driven ekonomiassistent. Du kommer att arbeta tillsammans med härliga och hjälpsamma kollegor där ni tillsammans sköter företagets leverantörsreskontra, kassaredovisning och avstämningar. Detta är ett konsultuppdrag som är tänkt att starta under augusti månad och pågå under sex månader och möjlighet till förlängning.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.


Arbetsuppgifter:
Hantering av leverantörsfakturor genom, vilket innebär scanning via Readsoft Online, registrering av kostnadsfakturor, registrering och matchning av inköpsfakturor, hantering av kreditfakturor.

Exempel på arbetsuppgifter:

Hantering av betalningsförslag
Posthantering, hantering av bland annat påminnelseavgifter
Support mot organisationen för de personer som konterar och attesterar fakturor i vårt fakturasystem
Dagliga avstämningar på balanskonton
Ständigt arbete med filhantering i bank


Din bakgrund:
Vi söker dig som har arbetat med ekonomirelaterade arbetsuppgifter tidigare under 1-2 år eller relevant utbildning, gärna med fokus på kund- och levreskontra. Som person tror vi att du är framåt, social, noggrann och flexibel. Du ser vad som behövs göras och hjälper gärna till där det behövs. Du trivs med en varierande arbetsdag och gillar att arbeta med siffror.

Vi värderar dina personliga egenskaper högt. För att vara framgångsrik i rollen söker vi dig som är nyfiken och som har ett intresse för olika processer. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.

Du kommer att erbjudas ett roligt och utvecklande arbete inom ekonomi. Detta är en strålande chans att utvecklas ytterligare i din roll som ekonomiassistent och få chansen att arbeta på en spännande arbetsplats.

För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef på Avanzera, Malin Klingberg 08-545 28 307. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se Visa mindre

Kundservicemedarbetare B2B, till långt konsultuppdrag

Ansök    Nov 3    Avanzera AB    Kundtjänstmedarbetare
Vårt uppdrag: Tillsammans med vår kund St1 söker vi en engagerad kundservicemedarbetare till deras kundservice. Vi söker dig som är serviceinriktad och sätter kunderna i fokus samt har ett stort driv. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna drivmedelsföretaget i branschen med fokus på att avveckla fossila bränslen. Du blir en del av ett företag med ett trevligt klim... Visa mer
Vårt uppdrag:
Tillsammans med vår kund St1 söker vi en engagerad kundservicemedarbetare till deras kundservice. Vi söker dig som är serviceinriktad och sätter kunderna i fokus samt har ett stort driv. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna drivmedelsföretaget i branschen med fokus på att avveckla fossila bränslen. Du blir en del av ett företag med ett trevligt klimat med positiv stämning som har en hjälpsam kultur. St1 har ett trevligt modernt kontor i Sundbyberg nära allmänna kommunikationer. Under våren 2022 flyttar dem sitt kontor till helt nya lokaler i Bromma blocks. Tjänsten är ett 6 månaders konsultuppdrag på heltid och för rätt person finns det goda chanser till förlängning eller övertag då uppdragsgivarens behov är långsiktigt. Arbetstider varierar mellan 07:50-17:00 vardagar.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.


Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.


Arbetsuppgifter:
Du blir en del i ett stort gäng inom kundservice som brinner för att ge grym kundupplevelse i varje kontakt och där frihet under ansvar präglar avdelningen. Du kommer att ingå i avdelningens B2B team och rapporterar till Team Lead B2B.
I denna roll som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med inkommande samtal samt e-post och möjligtvis på sikt även hantering av nya kontoansökningar. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, drivmedelsfrågor, konto/kort frågor, felanmälningar samt en viss del kredithantering. St1s kunder som du hjälper kör både lätt och tung yrkestrafik och kan vara både Shell och St1 företagskunder. Inom kort tar St1 även över supporten för St1 Biogas som då kommer bli en ny affär och kundstock för bolaget. Tjänsten passar dig som trivs med att hålla en hög servicenivå, jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån olika behov. Du gillar att ta ägarskap för varje kundkontakt och är inte rädd för att ta kontakt med kollegor internt inom bolaget. Positiv inställning och öppen för förändring och utveckling uppmuntras.


Din bakgrund:
Du har minst gymnasieutbildning och du har minst 1 år av tidigare erfarenhet av en kundserviceroll, det är även meriterande med erfarenhet av teknisk support. Flytande svenska i tal o skrift och goda engelska kunskaper är också ett krav. Vi ser gärna att du har systemvana då tjänsten innefattar flera olika CRM och kortsystem, vi vill även att du ska vara bekväm i Microsoft Officepaketets program. Du ska ha ett starkt driv och nyfikenhet av att vilja ge kunderna en kundupplevelse över förväntan och är van vid att ha tydliga mål. Att du sedan brinner för att utveckla och förbättra verksamheten ser vi som en viktig del i rollen. Du är även en flexibel, självgående och noggrann problemlösare som gillar utmaningar samt att jobba i ett team.

Urval och intervjuer sker löpande då önskad start är omgående.

Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 70 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se Visa mindre

Sales support och VIP-kundservice sökes omgående

Ansök    Feb 16    Avanzera AB    Kundtjänstmedarbetare
Vårt uppdrag: Tillsammans med vår kund St1 söker vi en driven, engagerad och erfaren kundservicemedarbetare till deras VIP-grupp. Har du erfarenhet av en kundtjänstroll sedan tidigare och är självgående samt redo att axla ett större ansvar, då kan denna tjänsten vara en roll för dig. Vi söker dig som är serviceminded och sätter kunden i fokus. St1 är en stor aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. I slutet av 2010 köpte St1 upp delar a... Visa mer
Vårt uppdrag:
Tillsammans med vår kund St1 söker vi en driven, engagerad och erfaren kundservicemedarbetare till deras VIP-grupp. Har du erfarenhet av en kundtjänstroll sedan tidigare och är självgående samt redo att axla ett större ansvar, då kan denna tjänsten vara en roll för dig. Vi söker dig som är serviceminded och sätter kunden i fokus. St1 är en stor aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. I slutet av 2010 köpte St1 upp delar av Shell och idag hanterar vi både St1 och Shells kunder. St1 har även tagit över supporten för St1 Biogas som är en ny affär och kundstock för bolaget. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna drivmedelsföretaget i branschen med fokus på att avveckla fossila bränslen. Du blir en del av ett företag som har ett trevligt klimat, en positiv stämning och en hjälpsam kultur. St1 kommer under våren 2022 flytta till nya moderna lokaler i Bromma Blocks.

Detta är ett konsultuppdrag på heltid som löper på under 12 månader med goda chanser till förlängning alternativt anställning hos St1. Du kommer till en början vara anställd hos Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag och betald semester. Avanzera är kollektivanslutna och vi har tjänstepension enligt kollektivavtalet.

Arbetsuppgifter:
Du kommer tillhöra gruppen B2B-VIP team som är en del av kundservicen där alla har gemensamt fokus på god kundupplevelse. I denna roll kommer du i stor utsträckning arbeta administrativt och i huvudsak handla om support till vårt säljteam och till företagets största kunder. I arbetet ingår det att svara på mail, ta fram statistik, bonusuträkningar, prisjusteringare, rabattupplägg, krediteringar/debiteringare av kontorn samt hantering av inkommande samtal. Inkomna ärende kan t ex handla om kort/konto frågor, fakturafrågor, korthantering, drivmedelsfrågor samt kredithantering. De St1 och Shell kunder som du kommer att ansvara för kör både lätt och tung yrkestrafik.





Din bakgrund:
Du har minst gymnasieutbildning och minst ett par års erfarenhet av en kundserviceroll. För att lyckas i rollen behöver du vara en teamplayer och ha erfarenhet av självständigt arbete och kan hantera komplexa kundärende. Som person är du flexibel, självgående, strukturerad och nogrann problemlösare som gillar utmaningar. Du gillar att ta ägarskap för varje kundkontakt och är inte rädd för att ta kontakt med kollegor internt inom bolaget. Vi ser att du har positiv inställning och är öppen för förändring och utveckling uppmuntras. Vi ser även att du har en teknisk förståelse och ha lätt för att sätta dig in i nya system. Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska.

Urval och intervjuer sker löpande då önskad start är omgående.

Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag både inom bemanning och rekrytering. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare B2B till långt konsultuppdrag

Ansök    Maj 11    Avanzera AB    Kundtjänstmedarbetare
Vårt uppdrag: Tillsammans med vår kund St1 söker vi en engagerad kundtjänstmedarbetare till deras kundtjänst. Vi söker dig som är serviceinriktad och sätter kunderna i fokus samt har ett stort driv. Det finns även goda möjligheter till utveckling på sikt samt möjlighet till anställning på St1. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna drivmedelsföretaget i branschen m... Visa mer
Vårt uppdrag:
Tillsammans med vår kund St1 söker vi en engagerad kundtjänstmedarbetare till deras kundtjänst. Vi söker dig som är serviceinriktad och sätter kunderna i fokus samt har ett stort driv. Det finns även goda möjligheter till utveckling på sikt samt möjlighet till anställning på St1. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna drivmedelsföretaget i branschen med fokus på att avveckla fossila bränslen. Du blir en del av ett företag med ett trevligt klimat med positiv stämning som har en hjälpsam kultur. Detta är ett konsultuppdrag på heltid, din arbetsplats är hos St1.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.


Arbetsuppgifter:
Du blir en del i ett stort gäng inom kundservice och kommer att ingå i avdelningens B2B-team och jobba mestadels med privatkunder för kundens båda varumärken, St1 och Shell.
Som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, e-mail och chatt från nya samt befintliga kunder. Du kommer jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån varje kunds specifika behov.

- Ta emot samtal, svara på mail, chatt
- Hantera fakturafrågor samt hantera kreditbedömningar, korttjänster, biltvättsfrågor, drivmedelsfrågor och reklamationer
- Du kommer även ha kontakt med kunder via sociala medier


Din bakgrund:
Vi söker dig som har ett starkt driv och nyfikenhet och som har erfarenhet av kundtjänstarbete sedan tidigare. Det är viktigt att man hanterar kunderna på ett professionellt och lösningsorienterat sätt. Vi ser gärna att du har systemvana och har lätt för att ta till dig ny kunskap. Det är ett krav att man har fullständig gymnasieutbildning samt att man kan hantera MS Office. Vidare är det ett krav att du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift.

Uppdraget kommer starta omgående och sträcker sig initialt i 6 månader med stor möjlighet till förlängning.
Vänligen ansök snarast, tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Välkommen med din ansökan!


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se Visa mindre

Sommarpersonal – ekonomiassistent med start så snart som möjligt!

Ansök    Apr 1    Avanzera AB    Ekonomiassistent
Vårt uppdrag: Till vår kund i Sundbyberg söker vi en nyfiken och driven ekonomiassistent. Du kommer att arbeta tillsammans med härliga och hjälpsamma kollegor där ni tillsammans sköter företagets leverantörsreskontra, kassaredovisning och avstämningar. Detta är ett sommaruppdrag som är tänkt att starta med upplärningstimmar så snart som möjligt för att sedan från början av juni övergå till heltid till mitten/slutet av augusti. Möjligheten för fortsatt arbe... Visa mer
Vårt uppdrag:
Till vår kund i Sundbyberg söker vi en nyfiken och driven ekonomiassistent. Du kommer att arbeta tillsammans med härliga och hjälpsamma kollegor där ni tillsammans sköter företagets leverantörsreskontra, kassaredovisning och avstämningar. Detta är ett sommaruppdrag som är tänkt att starta med upplärningstimmar så snart som möjligt för att sedan från början av juni övergå till heltid till mitten/slutet av augusti. Möjligheten för fortsatt arbete efter sommarperioden ses som väldigt stor om båda parter önskar detta.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.


Arbetsuppgifter:
Hantering av leverantörsfakturor genom, vilket innebär scanning via Readsoft Online, registrering av kostnadsfakturor, registrering och matchning av inköpsfakturor, hantering av kreditfakturor.

Hantering av betalningsförslag

Posthantering, hantering av bland annat påminnelseavgifter

Support mot organisationen för de personer som konterar och attesterar fakturor i vårt fakturasystem

Dagliga avstämningar på balanskonton

Ständigt arbete med filhantering i bank


Din bakgrund:
Vi söker dig som har arbetat med ekonomirelaterade arbetsuppgifter tidigare under 1-2 år eller relevant utbildning, gärna med fokus på kund- och levreskontra. Som person tror vi att du är framåt, social, noggrann och flexibel. Du ser vad som behövs göras och hjälper gärna till där det behövs. Du trivs med en varierande arbetsdag och gillar att arbeta med siffror.

Vi värderar dina personliga egenskaper högt. För att vara framgångsrik i rollen söker vi dig som är nyfiken och som har ett intresse för olika processer. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.

Du kommer att erbjudas ett roligt och utvecklande arbete inom ekonomi. Detta är en strålande chans att utvecklas ytterligare i din roll som ekonomiassistent och få chansen att arbeta på en spännande arbetsplats.

För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef på Avanzera, Malin Klingberg 08-545 28 307. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen med din ansökan!


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se Visa mindre

Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Ansök    Jun 30    Avanzera AB    Ekonomiassistent
Vårt uppdrag: Till vår kund i Sundbyberg söker vi en nyfiken och driven ekonomiassistent. Du kommer att arbeta tillsammans med härliga och hjälpsamma kollegor där ni tillsammans sköter företagets leverantörsreskontra, kassaredovisning och avstämningar. Detta är ett konsultuppdrag som är tänkt att starta under augusti månad och pågå under sex månader och möjlighet till förlängning. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Dä... Visa mer
Vårt uppdrag:
Till vår kund i Sundbyberg söker vi en nyfiken och driven ekonomiassistent. Du kommer att arbeta tillsammans med härliga och hjälpsamma kollegor där ni tillsammans sköter företagets leverantörsreskontra, kassaredovisning och avstämningar. Detta är ett konsultuppdrag som är tänkt att starta under augusti månad och pågå under sex månader och möjlighet till förlängning.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.


Arbetsuppgifter:
Hantering av leverantörsfakturor genom, vilket innebär scanning via Readsoft Online, registrering av kostnadsfakturor, registrering och matchning av inköpsfakturor, hantering av kreditfakturor.

Exempel på arbetsuppgifter:

Hantering av betalningsförslag
Posthantering, hantering av bland annat påminnelseavgifter
Support mot organisationen för de personer som konterar och attesterar fakturor i vårt fakturasystem
Dagliga avstämningar på balanskonton
Ständigt arbete med filhantering i bank


Din bakgrund:
Vi söker dig som har arbetat med ekonomirelaterade arbetsuppgifter tidigare under 1-2 år eller relevant utbildning, gärna med fokus på kund- och levreskontra. Som person tror vi att du är framåt, social, noggrann och flexibel. Du ser vad som behövs göras och hjälper gärna till där det behövs. Du trivs med en varierande arbetsdag och gillar att arbeta med siffror.

Vi värderar dina personliga egenskaper högt. För att vara framgångsrik i rollen söker vi dig som är nyfiken och som har ett intresse för olika processer. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.

Du kommer att erbjudas ett roligt och utvecklande arbete inom ekonomi. Detta är en strålande chans att utvecklas ytterligare i din roll som ekonomiassistent och få chansen att arbeta på en spännande arbetsplats.

För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef på Avanzera, Malin Klingberg 08-545 28 307. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare till långt konsultuppdrag

Ansök    Mar 12    Avanzera AB    Kundtjänstmedarbetare
Vårt uppdrag: Tillsammans med vår kund St1 söker vi en engagerad kundtjänstmedarbetare till deras kundtjänst. Vi söker dig som är serviceinriktad och sätter kunderna i fokus samt har ett stort driv. Det finns även goda möjligheter till utveckling på sikt samt möjlighet till anställning på St1. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna drivmedelsföretaget i branschen m... Visa mer
Vårt uppdrag:
Tillsammans med vår kund St1 söker vi en engagerad kundtjänstmedarbetare till deras kundtjänst. Vi söker dig som är serviceinriktad och sätter kunderna i fokus samt har ett stort driv. Det finns även goda möjligheter till utveckling på sikt samt möjlighet till anställning på St1. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna drivmedelsföretaget i branschen med fokus på att avveckla fossila bränslen. Du blir en del av ett företag med ett trevligt klimat med positiv stämning som har en hjälpsam kultur. Detta är ett konsultuppdrag på heltid, din arbetsplats är hos St1.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.


Arbetsuppgifter:
Du blir en del i ett stort gäng inom kundservice och kommer att ingå i avdelningens B2C-team och jobba mestadels med privatkunder för kundens båda varumärken, St1 och Shell.
Som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, e-mail och chattar från nya samt befintliga kunder. Du kommer jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån varje kunds specifika behov.

- Ta emot samtal, svara på mail, chatt
- Hantera fakturafrågor samt hantera kreditbedömningar, korttjänster, biltvättsfrågor, drivmedelsfrågor och reklamationer
- Du kommer även ha kontakt med kunder via sociala medier


Din bakgrund:
Vi söker dig som har ett starkt driv och nyfikenhet och som har erfarenhet av kundtjänstarbete sedan tidigare. Det är viktigt att man hanterar kunderna på ett professionellt och lösningsorienterat sätt. Vi ser gärna att du har systemvana och har lätt för att ta till dig ny kunskap. Det är ett krav att man har fullständig gymnasieutbildning samt att man kan hantera MS Office. Vidare är det ett krav att du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift.

Uppdraget kommer starta omgående och sträcker sig initialt i 6 månader med stor möjlighet till förlängning.

Vänligen ansök snarast, tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare till långt konsultuppdrag

Ansök    Jan 27    Avanzera AB    Kundtjänstmedarbetare
Vårt uppdrag: Tillsammans med vår kund St1 söker vi en engagerad kundtjänstmedarbetare till deras kundtjänst. Vi söker dig som är serviceinriktad och sätter kunderna i fokus samt har ett stort driv. Det finns även goda möjligheter till utveckling på sikt samt möjlighet till anställning på St1. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna drivmedelsföretaget i branschen m... Visa mer
Vårt uppdrag:
Tillsammans med vår kund St1 söker vi en engagerad kundtjänstmedarbetare till deras kundtjänst. Vi söker dig som är serviceinriktad och sätter kunderna i fokus samt har ett stort driv. Det finns även goda möjligheter till utveckling på sikt samt möjlighet till anställning på St1. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna drivmedelsföretaget i branschen med fokus på att avveckla fossila bränslen. Du blir en del av ett företag med ett trevligt klimat med positiv stämning som har en hjälpsam kultur. Detta är ett konsultuppdrag på heltid, din arbetsplats är hos St1.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.


Arbetsuppgifter:
Du blir en del i ett stort gäng inom kundservice och kommer att ingå i avdelningens B2C-team och jobba mestadels med privatkunder för kundens båda varumärken, St1 och Shell.
Som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, e-mail och chattar från nya samt befintliga kunder. Du kommer jobba mot tydliga mål samt ge kundanpassade lösningar utifrån varje kunds specifika behov.

- Ta emot samtal, svara på mail, chatt
- Hantera fakturafrågor samt hantera kreditbedömningar, korttjänster, biltvättsfrågor, drivmedelsfrågor och reklamationer
- Du kommer även ha kontakt med kunder via sociala medier


Din bakgrund:
Vi söker dig som har ett starkt driv och nyfikenhet och som har erfarenhet av kundtjänstarbete sedan tidigare. Det är viktigt att man hanterar kunderna på ett professionellt och lösningsorienterat sätt. Vi ser gärna att du har systemvana och har lätt för att ta till dig ny kunskap. Det är ett krav att man har fullständig gymnasieutbildning samt att man kan hantera MS Office. Vidare är det ett krav att du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift.

Uppdraget kommer starta omgående och sträcker sig initialt i 6 månader med stor möjlighet till förlängning.

Vänligen ansök snarast, tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se Visa mindre

Finsktalande servicehandläggare sökes till vår kund St1

Ansök    Okt 28    Avanzera AB    Kundtjänstmedarbetare
Vårt uppdrag: På uppdrag av St1 söker vi en finsktalande servicehandläggare med start omgående. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige, huvudkontoret ligger i Sundbyberg. St1 har utvecklat en teknik för småskalig etanolframställning av avfall från till exempel bagerier och slakterier. Du kommer att bli del av ett företag med positiv stämning och trevliga kollegor. Detta är ett konsultuppdrag på heltid, vilket innebär a... Visa mer
Vårt uppdrag:
På uppdrag av St1 söker vi en finsktalande servicehandläggare med start omgående. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige, huvudkontoret ligger i Sundbyberg. St1 har utvecklat en teknik för småskalig etanolframställning av avfall från till exempel bagerier och slakterier. Du kommer att bli del av ett företag med positiv stämning och trevliga kollegor.

Detta är ett konsultuppdrag på heltid, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsersättning och engagerade kollegor som värdesätter sina medarbetare.


Arbetsuppgifter:
I rollen som servicehandläggare kommer du arbeta med att ta emot inkommande samtal, svara på mejl, fakturafrågor samt hantera kreditbedömningar och reklamationer. Du arbetar främst mot den finska marknaden men kommer även vara behjälplig mot de andra nordiska länderna Du arbetar både mot privat- och företagskunder. Din uppgift är ge kunden en god serviceupplevelse och tillsammans med kollegor kommer du ansvara för att kundtjänsten håller en god servicenivå enligt kundens uppsatta mål och riktlinjer.

Din bakgrund:
Vi ser att du har erfarenhet av en roll där du arbetat med kundservice, exempelvis i butik. Du är van att möta kunder och ge dem en bra serviceupplevelse, gärna i ett företag som arbetar med personlig försäljning mot kund. Har du arbetat i kundtjänst tidigare och hanterat kunder över telefon är det meriterande.

Du är en problemlösare och har förmågan att snabbt skifta mellan olika arbetsuppgifter. Som person tycker du om att ha kontakt med olika människor och stävar alltid efter att få ge så bra service som möjligt. Då du kommer kommunicera mycket externt och internt är ett krav att du kan både tala och skriva på finska och svenska på en god nivå.

Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsdatumet löpt ut.


Om oss:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera Visa mindre

Handläggare B2B sökes omgående

Ansök    Okt 25    Avanzera AB    Säljkonsulent
Vårt uppdrag: Tillsammans med vår kund St1 söker vi en engagerad handläggare med fokus på B2B. Vi söker dig som är serviceinriktad och sätter kunderna i fokus samt har ett stort driv. Det finns även goda möjligheter till utveckling på sikt. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera både privat och företagskunder. Du blir en del av ett företag med ett trevligt klimat med ... Visa mer
Vårt uppdrag:
Tillsammans med vår kund St1 söker vi en engagerad handläggare med fokus på B2B. Vi söker dig som är serviceinriktad och sätter kunderna i fokus samt har ett stort driv. Det finns även goda möjligheter till utveckling på sikt. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera både privat och företagskunder. Du blir en del av ett företag med ett trevligt klimat med positiv stämning. Detta är ett konsultuppdrag på heltid, din arbetsplats är hos St1.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.


Arbetsuppgifter:
Som handläggare kommer du hantera inkommande/utående samtal och hantera mail från nya samt befintliga kunder. Du kommer hjälpa kunder med olika ärenden och kunna anpassa lösningar och behov för specifik kund.

- Ta emot samtal, svara på mail, chatt. Hantera kundfrågor.
- Hantera fakturafrågor samt hantera kreditbedömningar, korttjänster och reklamationer.
- B2B med företagskunderna.


Din bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete och har ett intresse för system. Det är viktigt att man hanterar kunderna på ett professionellt sätt. Vi ser gärna att du är systemvana och har lätt för att ta till dig kunskap. Det är ett krav att man har gymnasieutbildning samt att man kan hantera MS Office. Vidare är det ett krav att du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift.

Uppdraget kommer starta omgående och sträcker sig initialt i 6 månader med stor möjlighet till förlängning.

Vänligen ansök snarast, tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare för långt konsultuppdrag

Ansök    Sep 30    Avanzera AB    Kundtjänstmedarbetare
Vårt uppdrag: Tillsammans med vår kund St1 söker vi en engagerad kundtjänstmedarbetare till deras kundtjänst. Vi söker dig som är serviceinriktad och sätter kunderna i fokus samt har ett stort driv. Det finns även goda möjligheter till utveckling på sikt. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera både privat och företagskunder. Du blir en del av ett företag med ett trevl... Visa mer
Vårt uppdrag:
Tillsammans med vår kund St1 söker vi en engagerad kundtjänstmedarbetare till deras kundtjänst. Vi söker dig som är serviceinriktad och sätter kunderna i fokus samt har ett stort driv. Det finns även goda möjligheter till utveckling på sikt. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera både privat och företagskunder. Du blir en del av ett företag med ett trevligt klimat med positiv stämning. Detta är ett konsultuppdrag på heltid, din arbetsplats är hos St1.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.

Arbetsuppgifter:
Som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera inkommande samtal och mail från nya samt befintliga kunder. Du kommer hjälpa kunder med olika ärenden och kunna anpassa lösningar och behov för specifik kund.

- Ta emot samtal, svara på mail, chatt
- Hantera fakturafrågor samt hantera kreditbedömningar, korttjänster och reklamationer
- Du kommer även ha kontakt med kunder via sociala medier


Din bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av kundtjänstarbete. Det är viktigt att man hanterar kunderna på ett professionellt sätt. Vi ser gärna att du är systemvana och har lätt för att ta till dig kunskap. Det är ett krav att man har gymnasieutbildning samt att man kan hantera MS Office. Vidare är det ett krav att du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift.

Uppdraget kommer starta omgående och sträcker sig initialt i 6 månader med stor möjlighet till förlängning.

Vänligen ansök snarast, tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se Visa mindre

Ekonomiassistent till spännande företag i Sundbyberg

Ansök    Sep 6    Avanzera AB    Ekonomiassistent
Vårt uppdrag: Till vår kund i Sundbyberg söker vi en nyfiken och driven ekonomiassistent. Du kommer att arbeta tillsammans med sex härliga och hjälpsamma kollegor där ni tillsammans sköter företagets reskontra, kassaredovisning och avstämningar. Detta är ett konsultuppdrag som löper tillsvidare på heltid med start så fort vi hittar rätt person. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som meda... Visa mer
Vårt uppdrag:
Till vår kund i Sundbyberg söker vi en nyfiken och driven ekonomiassistent. Du kommer att arbeta tillsammans med sex härliga och hjälpsamma kollegor där ni tillsammans sköter företagets reskontra, kassaredovisning och avstämningar. Detta är ett konsultuppdrag som löper tillsvidare på heltid med start så fort vi hittar rätt person.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.


Arbetsuppgifter:
Arbetsuppgifterna innefattar:

• Leverantörsreskontra – för fyra bolag i koncernen
• Kundreskontra – fakturering, matchning av betalningar
• Kassaredovisning
• Avstämningsarbete


Din bakgrund:
Vi söker dig som har arbetat med ekonomirelaterade arbetsuppgifter tidigare. Som person tror vi att du är framåt, social, noggrann och flexibel. Du ser vad som behövs göras och hjälper gärna till där det behövs. Du trivs med en varierande arbetsdag och gillar att arbeta med siffror.

Vi värderar dina personliga egenskaper högt. För att vara framgångsrik i rollen söker vi dig som är nyfiken med ett intresse för processer och system. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.

Du kommer att erbjudas ett roligt och utvecklande arbete inom ekonomi. Detta är en strålande chans att utvecklas och få chansen att arbeta på en spännande arbetsplats.
För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef på Avanzera, Iren Sayar 08-545 28 00. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen med din ansökan!


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare till långt konsultuppdrag

Ansök    Aug 5    Avanzera AB    Kundtjänstmedarbetare
Vårt uppdrag: Tillsammans med vår kund St1 söker vi en engagerad kundtjänstmedarbetare till deras kundtjänst. Vi söker dig som är serviceinriktad och sätter kunderna i fokus samt har ett stort driv. Det finns även goda möjligheter till utveckling på sikt. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera både privat och företagskunder. Du blir en del av ett företag med ett trevl... Visa mer
Vårt uppdrag:
Tillsammans med vår kund St1 söker vi en engagerad kundtjänstmedarbetare till deras kundtjänst. Vi söker dig som är serviceinriktad och sätter kunderna i fokus samt har ett stort driv. Det finns även goda möjligheter till utveckling på sikt. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera både privat och företagskunder. Du blir en del av ett företag med ett trevligt klimat med positiv stämning. Detta är ett konsultuppdrag på heltid, din arbetsplats är hos St1.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.

Arbetsuppgifter:
Som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera inkommande samtal och mail från nya samt befintliga kunder. Du kommer hjälpa kunder med olika ärenden och kunna anpassa lösningar och behov för specifik kund.

- Ta emot samtal, svara på mail, chatt
- Hantera fakturafrågor samt hantera kreditbedömningar, korttjänster och reklamationer
- Du kommer även ha kontakt med kunder via sociala medier


Din bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av kundtjänstarbete. Det är viktigt att man hanterar kunderna på ett professionellt sätt. Vi ser gärna att du är systemvana och har lätt för att ta till dig kunskap. Det är ett krav att man har gymnasieutbildning samt att man kan hantera MS Office. Vidare är det ett krav att du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift.

Uppdraget kommer starta omgående och sträcker sig initialt i 6 månader med stor möjlighet till förlängning.





Om oss:
Vänligen ansök snarast, tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se Visa mindre